Welkom!

Hallo!

Leuk dat je er bent, na lange tijd via blogger geblogt te hebben ben ik na veel tips overgegaan op wordpress. Ik snap er nog helemaal niks van, dus alle aanwijzingen zijn welkom. 😉

Voor iedereen die nog niet bekend is met Leidse meisjes : deze blog is begonnen omdat ik elke dag 20 keer de vraag kreeg : goh kel, weet jij nog een lekker recept voor vanavond? Of vragen als : wat is een lekker en goedkoop restaurant om vanavond te gaan eten? Ik besloot al mijn kennis over food te delen op een online forum, zodat ik iedereen hier gewoon naar door kon verwijzen. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben en het in ieder geval leuk vinden om te lezen.

Liefs, Leids meisje

Geef een reactie

