Hoi!

Afgelopen maandag at ik heel erg lekker! Ik was best wel laat thuis en ik wilde graag iets snels en simpels maken. Ben jij ook lui? Dan heb ik het ideale recept voor je.

Voor 2 personen heb je nodig : 1 bak paddenstoelenmix voor pasta van de AH – verse pasta van de AH (ik had met Parmezaan) – 3 tenen knoflook – 1/2 pot AH basic pastasaus – gedroogde tijm – beetje boter – beetje peper en zout

Stap 1 : Snipper de knoflook en bak deze met wat boter in een grote bakpan. Doe hier vervolgens de paddenstoelen bij en schep regelmatig goed om. Zet alvast een pan water op voor de pasta. Als het water kookt doe je de pasta in de pan en kook je deze 4 minuten.

Stap 2 : Giet de pasta af en doe deze samen met de helft van de pot tomatensaus in de paddenstoelenpan. Breng op smaak met tijm, peper en zout en laat nog even doorwarmen zodat ook de pastasaus goed heet is.

Klaar! Ik vond het erg geslaagd, het enige minpuntje was dat ik de pastasaus van ah basic net iets te zoet vond. Wat is jouw lievelingspastasaus?

pastaaa

Liefs, Leidse meisjes

Geef een reactie

