Hallo!

Afgelopen week had ik mijn laatste college Terrorisme & Contraterrorisme in Den Haag en rond een uur of 11 ging ik helemaal stuk van de honger. Gelukkig heeft Diligentia (de locatie waar het college was) ook een lunchroom en samen met zo ongeveer de helft van al mijn klasgenoten gingen we dan ook in de rij staan om iets te bestellen.

Toen ik eenmaal aan de beurt was, was het college al goed en wel weer begonnen. Kijkend naar het bord had ik al de tosti harissa, tomaat en oude kaas zien staan en ja, mijn knagende buik ging toch echt even voor. Een vriend van me dacht precies hetzelfde en bestelde een broodje met buffelmozarella, pesto, tomaat en basilicum.

foto-1

We moesten pittig lang wachten (er miste een personeelslid), maar het resultaat was het wachten zeker waard. Ik had nog nooit een tosti met harissa gehad en man, man, man wat is dat genieten. Ik ga deze tosti zeker thuis maken en dat zegt genoeg. De tosti was trouwens maar 3,50! Bij veel andere lunchtentjes krijg je hier niet eens een tosti ham/kaas voor. Ook het broodje met buffelmozarella zag er heerlijk uit en aan de structuur van de kaas kon ik al zien dat het echte kwaliteit was. Ik werd verzekerd dat ook dit broodje heerlijk was.

Bij GreenBean kan je ook  lunch-etagere’s, verse soep en verse sapjes bestellen. Het publiek bestaat voornamelijk uit mensen voor zakelijke lunches, mensen die tijdens werktijd in pak even lekker gaan genieten van een goed broodje en studenten.

Ik keur deze lunchtent helemaal goed en kom er ook zeker nog een keertje terug. Waarschijnlijk pak ik dan de baguette met geitenkaas (en nog een harissatosti).

Liefs, Leids meisje

Geef een reactie

