Hoi!

Zoals sommigen van jullie wel weten staat mijn tosti ijzer 24/7 aan en afgelopen week had ik weer een lekker tostirecept bedacht. Ik had nog wat peterselie en bosui liggen en omdat ik hier niet meer mee ging koken en het jammer vond om weg te gooien stopte ik het tussen mijn tosti. Hoe zelfs afvalbesparing tot tosti-inspiratie kan leiden, best wel chill.

img_20170123_110453727

Voor een tosti heb je nodig (tuurlijk maak je er meer, maar ingrediënten per tosti is handig) : 2 sneeën brood – 1 of 2 plakken Old Amsterdam (2 is beter) – het groene deel van een bosui en een paar blaadjes peterselie

Stap 1 : Doe de plak(ken) kaas op het brood, als je er twee hebt maak je er een soort sandwich van met het ‘groen’ ertussenin.

Stap 2 : Snijd de bosui in ringen en doe dit samen met een klein beetje peterselie tussen de kaas. Stop dit in het tosti-ijzer totdat de kaas goed gesmolten is en je brood mooie grillstrepen heeft.

Geniet ervan! En probeer ook eens dit tosti recept met pulled pork!

Liefs, Leids meisje

Geef een reactie

