Heey!

Laatst maakte ik al deze courgetti met paddenstoelen, pesto en mozzarella en nu heb ik weer een nieuw recept voor jullie bedacht. Deze variant is met garnaaltjes en tomaat en die combi werkt ontzettend goed.

IMG_20170608_192813104

Je hebt nodig voor 2 personen : 2 courgettes (of kant en klare courgetti van de AH) – 2 eetlepels goede pesto – 1 bakje knoflookgarnalen – 1 bakje kastanjechampignons – 8 tomaatjes – knoflookpoeder – paar kastanjechampignons

Stap 1 : Maak de courgetti door met de speciale rasp (??) over je courgette te gaan. Bak intussen de tomaatjes, garnalen en kastanjechampignons met wat olie in een pan totdat ze mooi kleuren en zet apart (met deksel zodat het warm blijft).

Stap 2 : Bak de courgetti 3 minuten in de pan van de champignons en voeg hier de pesto en het knoflookpoeder aan toe.

Stap 3 : Leg de courgetti onderin en daarom de tomaatjes, garnalen en kastanjechampignons.

Ook dit gerechtje was super lekker, maar ik denk toch dat mijn voorkeur uitgaat naar de versie met mozzarella. Misschien maak ik een keer een combinatie door daar nog garnalen aan toe te voegen.

Liefs, Leids meisje

Geef een reactie

