Hoi!

Het maakt niet uit hoe oud ik word, ik vind all you can eat nog steeds net zo leuk als toen ik 6 was. De onbeperkte keuzevrijheid en de kans om je toetje tussen je soep en je hoofdgerecht te eten (om vervolgens nog een toetje en nog een kop soep te nemen) vind ik heerlijk. Afgelopen weekend was ik met mijn vriend en zijn moeder bij Lundi in Eindhoven wezen eten. Bij Lundi kan je van de hele wereldkeuken genieten, maar het is vooral Aziatisch georiënteerd.

Er is ontzettend veel keuze, maar de voornaamste afdelingen zijn de bakplaten (hier kan je de chefs vragen om verschillende soorten vlees, vis en groenten) en de wok (stel zelf je wokgerecht samen). Verder is er een deel waar je vooraf klaargemaakte ‘tapas’ kan laten opwarmen (hier kan je ook zelf een pizzapunt of een portie nachos beleggen), een toetjesdeel, een deel met soep en stokbrood, een sushi afdeling, een deel met warmhoudschalen met o.a. pasta pesto en een gedeelte met allerlei Aziatische gerechten als nasi, bami en foeyonghai. Verder zijn er nog uitschieters als de snoepmuur en het gedeelte waar je o.a. verse jus d’orange, verschillende drankjes en koffies en verse smoothies kan halen.

 

lundi 1
het wokgerecht van mijn vriend + gefrituurde garnalen en inktvisringen.

Ik heb zo ongeveer van elke afdeling wel wat geproefd en uiteindelijk vond ik de zalm van de plaat en de peer met geitenkaas en honing het allerlekkerst. Sommige dingen uit de warmhoudschalen vielen wat tegen, omdat die al meer koud dan warm waren. Daarom raad ik dan ook aan om je eten op de plaat klaar te laten maken, dan is het echt goed warm en nog vers. Op de plaat kon je o.a. zalm, ananas, mais, coquilles, angusbeef en lamskotelet laten bereiden. Door de chocoladefontein en poffertjeskraam is dit ook goed geschikt voor familiediners waar kleine kinderen bij zijn en stiekem is het voor volwassenen ook nog best leuk.

De prijzen wisselen per dag maar zijn p.p voor 2 uur rond de 30 euro, dit is inclusief huiswijn, tapbier, fris, thee, smoothie etc. Voor speciale alcoholische dranken betaal je iets meer.

Ik heb lekker gegeten en vind Lundi dan ook een aanrader voor mensen die net als mij gelukkig worden van heel veel keuze. Ben jij fan van all you can eat?

Liefs, Leids meisje

 

 

 

Geef een reactie

